Páginas


miércoles, 24 de abril de 2013

cas1: nen 16 anys

Continuem amb el pràcticum i assistin al centre cada setmana. Fa dues setmanes varem tenir una entrevista amb els pares del cas1, el nen de 15 anys. Partint dels de la informació que varem obtenir de primera mà amb ells, del centre on estudia 4t ESO i dels diferents tests que li hem passat, vam arribar a determinar alguns acords per treballar conjuntament amb ell.




1) PLANIFICACIÓ I TEMPS D'ESTUDI

Un dels aspectes a treballar ii que més mancances trobem és la planificació i el temps d'estudi.  Trobem mancances en la organització i supervisió de les avaluacions ( no s'apunta les notes que treu,sempre estudia en l'ultim moment fent una llegida general del tema, mai troba el moment, es despista amb el mòbil...) És per aquest motiu que ens proposem ajudar-lo en aquest punt tant important i que afecta als seus estudis (i motivacional)

 Despres de parlar i comentar, ell és concient d'algunes coses i arribem a la conclusió conjunta de:

- Apuntar a la agenda totes les notes que li diuen dels controls del 2n trimestre i 3r trimestre
 - Elaborar una plantilla amb el seu horar ( escolar, futbol, repàs i anglès) i el temps lliure que li queda per estudiar o fer deures.
- Cumplir la plantilla del temps d'estudi fixat ( ja sigui amb els deures o repassant el que han treballat)
- Deixa el mòvil en un altre lloc diferent quan estudia o fa deures.
- Establir unes pautes d'estudi ( ja que llegint el dia anterior no funciona). * Aquestes pautes les publicaré en la següent entrada
- Portar un registre del que proposem al centre conjuntament amb els pares, mitjançant un correu conjunt tant al nen com als pares amb les petites tasques que li manem  que faci a casa.


2) EXPRESSIÓ ORAL I COMUNICACIÓ.

- Potenciar la comunicació i opinió verbal sobre temes d'actualitat, articles interessant, posicionaments i arguments segons diversos temes. Fer que sigui conscient i pugui tenir una opinió pròpia i ben argumentada sobre aspectes que l'afecten ( portar movil a classe, possible repetició....)

 



No hay comentarios:

Publicar un comentario